روزمرگی

ساخت وبلاگ

زندگینامه آیت الله جوادی آملی "حفظه الله"

  • زندگینامه آیت الله جوادی آملی "حفظه الله"

    حيات علمي و قرآني حضرت آيت الله العظمی جوادی آملی دامت برکاته : حكيم متأله، زندگینامه آیت الله جوادی آملی از دانشمندان برجستهٴ معاصر و از مفسران ژرف انديش قرآن كريم است. او كه بر اثر نبوغ و خلاقيت علمي و بهره‌گيري از اساتيد برجسته در معرفت و معنويت، به جامعيت در علوم عقلي و نقلي اسلامي رسيده، هزاران شاگرد مستعد را در مكتب فكري خود پرورانده و ده‌ها اثر عميق به جهان علم و معرفت عرضه كرده است. ژرفايي انديشه، معالي و مكارم اخلاق و صلابت و اتقان رفتاري او نيز اُسوهٴ سالكان كوي علم و عمل است. اُنس و حشر طولاني او با قرآن كريم در تعليم‌ها و رهنمودهاي انسان ساز و فرهنگْ گسترش آشكار است.

    او در سال 1312 شمسي مطابق 1933 ميلادي در كشور جمهوري اسلامي ايران (استان مازندران، شهر آمل) در خانواده‌اي روحاني و مبلّغ احكام و معارف الهي چشم به جهان گشود و پس از گذراندن تحصيلات ابتدايي در زادگاه خود، و بر اثر علاقه خانوادگي به روحانيت و ايفاي رسالت روحاني درباره دين و ترويج آن در سال 1325 شمسي مطابق 1946 ميلادي به حوزه علميه آن شهر وارد شد و از محضر پدر بزرگوارش، مرحوم حجت الاسلام ميرزا ابوالحسن جوادي آملي و ديگر شخصيت‌هاي علمي و برجسته آن روزگار بهره برد و مقدمات علوم حوزوي و مقداري از سطوح متوسط (ادبيات عرب، منطق، اصول فقه، فقه، تفسير قرآن و حديث) را به مدت پنج سال آموخت؛ همچنين پايه‌هاي سلوك معنوي و اخلاقي و تهذيب و تهجد او در مدرسه امام حسن عسكري(عليه‌السلام) آن شهر محكم شد.

    در سال 1329 شمسي مطابق 1950 ميلادي به تهران هجرت كرد و به مدت پنج سال در مدرسه مروي آن شهر به ادامه تحصيل علوم ديني در محضر شخصيت‌هاي علمي بزرگ آن عصر، مانند شيخ محمدتقي آملي، علامه حاج شيخ ابوالحسن شعراني، محي الدين الهي قمشه‌اي و محمدحسين فاضل توني پرداخت و در كنار دروس فقه و اصول به فراگيري علوم عقلي و عرفاني نيز اهتمام ورزيد و همزمان، تدريس علوم اسلامي را نيز آغاز كرد.

    در سال 1334 شمسي مطابق 1955 ميلادي به حوزه علميه قم هجرت كرد و نهايي‌ترين دروس تخصصي حوزوي را در محضر استاداني چون آيت الله سيدمحمد حسين بروجردي، آيت الله سيدمحمد محقق داماد، آيت الله ميرزا هاشم آملي، حضرت امام خميني و علامه طباطبايي فرا گرفت.

    او از همان دوران دانش اندوزي در تهران، در حاليکه نزد اساتيد و اساطين فن دروس اسلامي را تلمّذ نمود، تدريس رشته‌هاي گوناگون معقول و منقول اسلامي را آغاز كرد و هم اكنون حدود 60 سال از عمر پربركت تدريس او مي‌گذرد. او ضمن تدريس ساير علوم اسلامي به تفسير قرآن مجيد اهتمام ويژه اي داشته و دارد، و تدريس تفسير قرآن كريم را از سال 1355، مطابق 1976 ميلادي آغاز كرده و همچنان ادامه دارد.

    مراد از سلوک علمي، اوصاف و ويژگي‌هاي روحي و فكري علامه جوادي آملي در محور تعلّم، پژوهش، تدريس، تعليم و تأليف است. اثر هر مؤلف آيينهٴ اخلاق علمي اوست و آثار آيت الله العظمي جوادي به‌ويژه تفسير تسنيم نيز مظهر مكارم و معالي اخلاق علمي مفسر بزرگوار آن است كه به برخي از آن‌ها اشاره مي‌شود:

    1. آزاد انديشي علمي: آزاد انديشي علمي آيت الله العظمي جوادي را در نقد و ارزيابي انديشه‌هاي عقلي صاحبان مكاتب گوناگون فلسفي و عرفاني و نيز انديشه‌هاي تفسيري استوانه‌هاي بزرگ دانش تفسير مانند طبري، شيخ طوسي، صدرالمتألهين شيرازي، محي الدين عربي، محمد عبده، سيد محمود آلوسي، قرطبي، زمخشري، فخر رازي، علامه بلاغي و علامه طباطبايي، مي‌توان مشاهده كرد.

    2. جامع نگري علمي: جامعيت علمي و بهره مندي فراوان ايشان از علوم گوناگون اسلامي به ويژه علوم ادبي و بلاغي، منطق و فلسفه و كلام و عرفان، اصول و فقه و تفسير و حديث موجب شده تا در بررسي هر مسئله و مبحث از مسائل و مباحث علمي از يكسونگري پرهيز شده، با نگاهي جامع به نقد و ارزيابي و تحليل علمي دربارهٴ آن بپردازد.

    3. سعهٴ صدر علمي: اين ويژگي استاد، در برخورد با انديشه ها، مكاتب و پرسش‌هاي ديگران موجب شده تا هم مجلس درس او پذيراي جمع فراواني از دانش پژوهان گردد و هم آثار او و از جمله تفسير تسنيم جايگاه مناسبي براي طرح اشكالات و شبهات مطرح شده دربارهٴ معارف و احكام قرآني باشد. طرح آراي مخالفان برون ديني و درون ديني از جلوه‌هاي اين خُلق ستوده است.

    4. خضوع علمي: خضوع علمي استاد، در ساحت معارف قرآني و روايي، در جاي جاي آثار گوناگون و از جمله تسنيم آشكار است.

    5. روشمندي در استنباط علمي: از بزرگ‌ترين شاخصه‌هاي پژوهشي و آموزشي علامه جوادي «روشمندي» است كه از جلوه‌هاي سلوک علمي ايشان به شمار مي‌آيد، چنان كه در تسنيم بدون دخالت دادن ذوق و سليقه خود يا ديگران و پرداختن به استحسانات عقلي و عرفي، بلكه با پايبندي به منهجي قويم و محكم و براساس اصول پايه‌ايِ شناخت قرآن به آن مي‌پردازد و هيچ گاه از مرز اصولگرايي و ضابطه مندي گامي فراتر نمي‌نهد.

    6. مخاطبْ محوري در تعليم: مراد از اين ويژگي، توجه به نيازهاي علمي و همچنين سطح فهم و انديشه مخاطب و ميدان دادن به پرسش‌ها و نقدهاي اوست. اين خصيصه يكي از علل حجيم شدن برخي آثار مانند رحيق مختوم و تسنيم است، چنان كه الميزان در آغاز در دو جلد تدوين شد و پس از حضور شاگرداني فهيم و سختكوش چون شهيد آيت الله مطهري و آيت الله جوادي در محضر علمي علامه طباطبايي به بيست جلد گسترش يافت.

    7. قدرشناسي از استادان و پيشگامان: آيت الله العظمي جوادي در جاي جاي آثار خود از پيشگامان دانش‌هاي گوناگون اسلامي از جمله تفسير و علوم قرآن و ميراث گرانقدر آنان قدرداني كرده است. از جمله، استاد خود علامه طباطبايي(قدس‌سرّه) را بارها به عظمت ستوده است.

    8. رعايت ادب و انصاف در نقد: آيت الله العظمي جوادي در آثار گوناگون علمي خود هم به طرح و نقد آراي دانشمندان پيشين پرداخته و هم ديدگاه‌هاي معاصران را در ميزان نقد و ارزيابي سنجيده است؛ امّا همواره عفت قلم و نزاهت نوشتار را از هر گونه نقد تند و طعن زننده و گزنده و پرخاش ويرانگر رعايت كرده و نقدهايش همراه با ادب، انصاف و لطافت در تعبير است.

    برخورداري از اخلاق متعالي و كريمانه علمي كه به نمونه‌هايي از آن‌ها اشاره شد، معظم له را در جايگاه يكي از استادان كم نظير جهان اسلام قرار داده است. توجه به برخي داوري‌ها در اين زمينه سودمند است:

    سازمان آموزشي، علمي و فرهنگي سازمان كنفرانس اسلامي (آيسيسكو) و همچنين سازمان فرهنگ و ارتباطات جمهوري اسلامي در پيام خود به مناسبت برگزيده شدن تفسير تسنيم به عنوان «تحقيق برتر در عرصه مطالعات اسلامي و قرآني» در سال 1385 شمسي خطاب به مفسّر، به عنوان «حكيم متألّه، فقيه و مفسر برجسته و گرانقدر» چنين آورده‌اند:

    … اثر برجسته جناب عالي در تفسير قرآن كريم «تسنيم» به عنوان تحقيق برتر در عرصه مطالعات اسلامي و قرآني انتخاب گرديده است و به پاس سال‌ها بهره‌مندي متفكرين جهان اسلام از انديشه‌هاي بلند و بينش و دانش وسيع حضرت عالي به ويژه در زمينهٴ تفسير قرآن كريم كه بخشي از آن در تفسير شايستهٴ فوق تجلي يافته است… .

    در پيام مدير دفتر منطقه‌اي آيسيسكو در تهران (مدير المكتب الإقليمي للإيسيسكو بطهران) نيز چنين آمده است:

    جناب آيت الله، علامه عبدالله جوادي آملي!

    افتخار دارم كه تهنيت و تبريك خود را به مناسبت انتخاب شما به عنوان يكي از سه مؤلّف برجسته در جهان اسلام در عرصهٴ پژوهش‌هاي اسلامي در سال 2006 از سوي آيسسكو و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي تقديم كنم.

    اين انتخاب براي ارج نهادن و قدرداني از كتاب ارزشمند شما، تفسير تسنيم است.

    بر فرزانگان و فضيلت مندان پوشيده نيست كه جناب‌عالي از برجسته‌ترين اساتيد كم نظير در جهان اسلام به شمار مي‌آييد و بحمدالله با نبوغ و خلاقيت فاخر و نمونه و با نهايت دقت و درايت توانستيد ظرايف دانش‌هاي فلسفه، عرفان و كلام را فراگيريد و همه آن‌ها را در خدمت كتاب نور [قرآن] به كار گيريد. چنين توفيقي گوارايتان باد.

    منهج تفسيري تسنيم

    از ديدگاه مفسر تسنيم، منابع تفسير قرآن عبارت‌اند از «قرآن، سنت و عقل» و چون «منهج و روش تفسيري» هر مفسر، پيوند تنگاتنگي با «منابع تفسير قرآن» دارد، به اجمال مي‌توان منهج تفسيري تسنيم را «منهج اجتهادي جامع» و دربردارندهٴ «تفسير قرآن به قرآن»، «تفسير قرآن به سنت» و «تفسير قرآن به عقل» ناميد. در ميان اين سه شيوه، كارآمدترين آن ها، «تفسير قرآن به قرآن» است، زيرا مهم‌ترين منبع تفسير قرآن، خود قرآن است كه مبيّن، شاهد و مفسّر خويش است و در دستيابي به معارف قرآن اثري عميق دارد.

    تأكيد بيشتر بر «تفسير قرآن به قرآن» هرگز به معناي نفي تفسير قرآن به سنت يا طرد تفسير قرآن به عقل و حتي به معناي عدم بهره گيري از علوم انساني و دانش تجربي در تفسير قرآن نيست.

    به باور مفسر تسنيم، تفسير قرآن به قرآن، شيوه تفسيري پيامبر اكرم(ص) و اهل بيت(عليهم‌السلام) است كه از هر خطاي نظري معصوم و از هر لغزش عملي مصون بوده و در نتيجه پيروي از آنان لازم، حيات آفرين و نجاتبخش است.

    عترت پژوهي

    بدون شک گنجينه عظيم عترت و ذخيره بزرگ اهل بيت (عليهم السلام) از برترين عطيه و عاليترين نايله الهي به جهان بشيريت است ؛ زيرا تنها راهي که معرفت صحيح و شناخت اصيل را به همراه گرايش حقيقي و ميل واقعي به انسان ارائه مي کند شريعت بي مانند و طريقت بي نظير اهل بيت (عليهم السلام ) همراه با حقيقت بي بديل قرآن کريم بوده و هست.

    حضرت آيت الله جوادي آملي از عترت پژوهان برجسته و ژرف انديش دوران معاصر است که آثار بناني و بياني فراواني را در زمينه معرفي و تفسير ژرفايي شخصيت الهي و والاي حضرت محمد (صلي الله عليه و آله) و عترت پاک آن حضرت و همچنين تبيين و تشريح معارف گرانسنگ آن ذوات قدسي که خلفاي راستين خداوند سبحان و همتايان قرآن کريم اند ، به شيفتگان و مواليان ولايت حياتبخش آنان ارائه کرده است. اين آثار در قالب 18 عنوان کتاب و 44 جلد مي باشد . و کتاب «ادب فنای مقربان » شرح زيارت جامعه کبيره که دائره المعارف جامع در موضوع عترت شناسی است و تا کنون 7 جلد آن منتشر شده و به 15 جلد می رسد.

    ويژگي‌هاي روش فقهي و اصولي استاد

    1. ساختار منطقي: استاد ضمن تقرير درس خارج فقه آيت الله العظمي محقق داماد که بيش از 14 سال به طول انجاميد و کتابهاي فراواني از جمله حج ، صلاة و خمس به چاپ رسيد . درس خارج استاد، آيت الله العظمي جوادي آملي از دروس منظم خارج فقه حوزه علميه قم است كه از ساختاري منطقي و روشمند برخوردار است. مراحل گوناگون در فرآيند بررسي يك مسئله فقهي در درس ايشان بدين شرح‌اند: أ. طرح مسئله و پرسش بحث؛ ب. تحرير محل بحث و تبيين نقطه ابهام؛ ج. نقل ديدگاه‌هاي متخصصان فنّ و بررسي نظريات سه عصر فقي الف) زمان شيخ طوسي و مفيد . ب ) دوره مرحوم محقق و علامه حلّي. ج ) دوره معاصر و فقهاءمتاخّر؛ د. نقد و بررسي استدلال‌هاي متخصصان؛ هـ. اثبات استدلالي ديدگاه مختار؛ و. جمع‌بندي نهايي و نتيجه‌گيري.

    2. رعايت جايگاه ثقلين: در سخنان حضرت رسول اكرم(ص) قرآن كريم به عنوان ثقل اكبر و عترت به عنوان ثقل اصغر معرفي شده‌اند و در همه شاخه‌هاي علوم اسلامي از جمله فقه بايد اين جايگاه رعايت شود و استاد، آيت الله العظمي جوادي چه در تفسير قرآن كريم و چه در تفكر فقهي همواره بر آن تأكيد داشته و بدان مقيد بوده‌اند كه ابتدا از آيات قرآن كريم بهره گرفته خط اصلي يك حكم يا گزاره معرفتي را ترسيم مي‌كنند و در طول بهره‌گيري از قرآن از سنت ثقل اصغر بهره مي‌گيرند.

    3. نگاه حكومتي به فقه: حكومت ديني و ولايت فقيه پشتوانه اجرايي همه احكام دين است و از همين‌رو در اجراي احكام دين به ويژه احكام اجتماعي آن بايد حاكميت فقيه عادل بر امت را لحاظ كرد، چنان‌كه در مسائلي مانند ثابت شدن اول ماه، صلح و جنگ و تصرفات قاضي نقش ولي فقيه روشن است و تفكر فقهي معظم له از اين ويژگي برخوردار است.

    4. تطبيق قواعد و احكام فقهي بر مسائل جهان و جامعه معاصر: نمونه‌هايي مانند بحث از روا و صحيح بودن انعقاد عقدهايي مانند اجاره به صورت اينترنتي يا حرمت اجاره سايت‌هاي اينترنتي براي ترويج فساد و گسترش فحشاء در جامعه را مي‌توان در شيوه فقهي استاد مثال زد.

    روش حکيمانه و سلوک علمي ايشان در تبيين و تعليم حکمت خصوصاً حکمت متعاليه

    چنان‌كه گذشت، آيت الله العظمي جوادي آملي همزمان با هجرت از آمل به تهران براي ادامه تحصيل علوم ديني، در كنار دروس فقه و اصول به فراگيري علوم عقلي (كلام، فلسفه و عرفان) پرداخت و اين علوم را از محضر استاداني همچون علامه ذوفنون، حاج شيخ ابوالحسن شعراني و آيت ‌الله حاج ميرزا مهدي محي‌الدين الهي قمشه‌اي و آيت ‌الله ميرزا حسين فاضل توني و آيت الله شيخ محمد تقي آملي فرا گرفت؛ همچنين پس از مهاجرت به حوزه علميه قم دروس تخصصي فلسفه و كلام و عرفان را از محضر استاداني همچون علامه طباطبايي آموخت.

    آيت الله جوادي تدريس علوم عقلي را از دوران دانش‌اندوزي در حوزه علميه تهران آغاز كرد و هم‌اكنون حدود شصت سال از عمر پربركت تدريس او مي‌گذرد.محصول تدريس آيت ‌الله جوادي در علوم عقلي در شاخه‌هاي گوناگون فلسفه، كلام، عرفان و فلسفه‌هاي مضاف، آثاري است كه در مبحث آثار علمي به بخشي از آن‌ها اشاره شد.

    در اين مجال به بررسي درس حكمت متعاليه و محصول اين درس مي‌پردازيم:

    آيت ‌الله جوادي سه دوره كتاب اسفار صدرالمتألّهين شيرازي به نام الحكمة المتعاليه في الاسفار الربعه را در حوزه علميه قم تدريس كرد و طي آن صدها دانش‌پژوه علوم عقلي از درس پربار وي بهره بردند.سومين دوره تدريس اسفار، تدريسي ويژه و در بستر تمامي آثار ملاصدرا بود و بلكه فراتر از آن به آثار مهمي كه در زمينه هستي‌شناسي نگاشته شده مورد توجه ايشان بوده و آراي مهم درباره هستي‌شناسي بررسي و نقد و تحليل شده است.

    محصول سومين دوره تدريس اسفار توسط علامه جوادي آملي، كتاب گرانسنگ رحيق مختوم شرح حكمت متعاليه است كه به كوشش محققان و شاگردان مكتب فلسفي استاد در 35 جلد آماده نشر شده و تاكنون ده جلد آن منتشر شده است.

    رحيق مختوم يك دوره شرح عميق و گسترده حكمت متعاليه صدرايي است كه به حكمت‌پژوهان عرضه مي‌شود و به جرئت مي توان آن را عميق‌ترين و مبسوط‌ترين اثر فلسفي درباره اسفار دانست.

    از بزرگ‌ترين ويژگي‌هاي رحيق مختوم ارائه هماهنگي برهان، عرفان و قرآن است.

    نام اين اثر، برگرفته از آيهٴ 25 سورهٴ مباركه «مطفّفين» است: ﴿يُسْقون من رحيقٍ مختومٍ﴾. رحيق مختوم نوشيدني ناب و خالص ابرار بهشتي است كه با قطراتي از چشمه‌سار تسنيم (ويژه مقربان الهي) ممزوج شده: ﴿و مزاجه من تسنيم ٭ عيناً يشرب بها المقرّبون﴾ و بر اثر اين مزاج، ارزشي افزون‌تر يافته است. بر اين نوشيدني مُهر مشكين صيانت از آلودگي و باطل نهاده شده و از اين‌رو از گزند هرگونه آلودگي منزه است.

    پس تسنيم چشمه اعلايي است كه شراب طهور ويژه مقرّبان الهي از آن مي‌جوشد و رحيق مختوم چشمه‌ساري كه شراب ابرار از آن مي‌تراود و ارزش رحيق مختوم با آميزه‌اي از چشمه تسنيم فزون‌تر مي‌شود و از آنجا كه اعتبار همه دانش‌ها و از جمله حكمت، رهاورد هماهنگي با قرآن كريم است، آيت ‌الله جوادي با الهام‌گيري از اين معرفت قرآني، اثر فلسفي خود شرح حكمت متعاليه را رحيق مختوم و اثر گرانسنگ قرآني خود را تسنيم نام نهاده است.تدريس آثار قديم عرفاني همچون تمهيد القواعد و فصوص ابن عربي و هماهنگي آن با برهان و از سوي ديگر با قرآن از جمله آثار گرانسنگ و به ياد ماندني است که مي توان به عنوان عرفان اصيل اسلامي با کار کرد علمي و آکادميک از آن ياد کرد.

    برخي از موارد سيرهٴ فلسفي صدرالمتألّهين كه در آثار حضرت آيت الله العظمي جوادي آملي آمده عبارت‌اند از:

    1. تحرير صحيح اصل مسئله و تبيين درست مطالب گذشتگان.

    2. آشنايي با مباني حكماي يونان و حكماي اسلام و حفظ آن‌ها از دستبرد تحريف و برداشت سوء كج‌انديشان.

    3. استنباط فروع فراوان از همه مباني پيشينيان كه آن فروع بر اساس اصول پذيرفته شده مورد توجه آن‌ها قرار نگرفته بود.

    4. تأسيس اصول و مباني جديد كه هر يك زمينهٴ استنباط فروع عميق فراوان ديگرند.

    5. داوري منصفانه بين آراي گذشتگان و تشخيص غثّ و سمين و تحقيق آنچه صواب است و ابطال آنچه ناصواب است.

    6. عدم اكتفا به برهانِ صرف، بلكه توجه به تحصيل عرفان و شهود، و بسنده نكردن به جمع بين برهان و عرفان بدون عرضه بر قرآن و وحي را محور تفكّر و مدار شهود دانستن و بسياري از مبادي برهان و مجالي عرفان را با راهنمايي آن فراهم كردن و تطبيق بين حكمت و شريعت، و شريعت را منزّه‌تر از آن دانستن كه با فلسفه الهي نسازد، و فلسفه را كوچك‌تر از آن دانستن با شريعت موافقت نكند.

    7. بينش عقلي و گرايش برهاني داشتن و تسليم شهرت نشدن و از ناحيهٴ مدح و قدح جمهور تغيير انديشه ندادن، و با آراي جمهور حكما در صورت غفلت آنان همانند اوهام تودهٴ مردم در صورت انحراف آن‌ها مخالفت كردن، زيرا جمهور، مقيم و ساكن‌اند و حكيم، مهاجر است و قهراً مهاجر با مقيم موافق نخواهد بود و اين معنا را مي‌توان از نامگذاري كتاب به اسفار پي برد.

    8. صحت و سقم سخن غيرمعصوم(عليه‌السلام) را بدون انتساب به گوينده بررسي كردن، و مذهب خاص قائل را مايهٴ صلابت يا وهن كلام وي ندانستن، بلكه استواري يا سستي گوينده را با سخن او سنجيدن، زيرا آنچه با بنان يا لسان نوشته يا گفته مي‌شود ترجمان عقل راقم يا قائل است: «تكلموا تُعرفوا، فإن المرء مخبؤٌ تحت لسانه». مجله تایم .

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

سایت مجله تایم در عرصه های زیر فعالیت می کند و دارای پست هایی دیدنی در این عناوین است : بیوگرافی ، بیوگرافی هنرمندان ، بیوگرافی بازیگران ، بیوگرافی ورزشکاران ، بیوگرافی فوتبالیست ها ، هنرمندان ، ورزش ، تیزر فیلم ، انیمیشن ، کلیپ ، سینما ، موسیقی ، آنونس ، آشپزی ، دانلود ، سلامت ، بازی ، بازی های رایانه ای ، خواننده ها ، اس ام اس ، گالری عکس ، گل و گیاه ، آموزش ، تکنولوژی ، خودرو ، ماشین ، مشخصات خودرو ، بیوگرافی هنرمندان ، مجله اینترنتی تایم و...

روزمرگی...
ما را در سایت روزمرگی دنبال می کنید

برچسب : زندگینامه,آیت,الله,جوادی,آملی,“حفظه,الله”,بیوگرافی , مجله , مجله اینترنتی , مجله تایم , بیوگرافی بازیگران , مجله سلامت , مجله ورزشی , مجله تایم , تایم , تیزر فیلم , بازی , سینما , مشخصات خودرو, نویسنده : kavoosifar example11 بازدید : 158 تاريخ : پنجشنبه 18 مرداد 1397 ساعت: 15:26

حتما شما هم توی اینترنت مدام به دنبال راهی واقعی و پرسود برای کسب و کار در فضای مجازی می گردید؟!؟! توی این مقاله آخرین و بهترین راه درآمدی رو بهتون معرفی کنیم ، پیشنهاد می کنم این مقاله را از دست ندهید.
من هم مثل شما خیلی خیلی به دنبال یک راه پرسود می گشتم و قصد داشتم به یک درآمد خیلی خوبی برسم تا اینکه با سایتی به نام کار می کنیم آشنا شدم! این سایت بهترین و شگفت انگیز ترین سایتی بود که تابحال دیده ام این را به عنوان یک دوست به شما پیشنهاد می کنم که حتما دست کم یک سری به این سایت بزنید.
سایت کار می کنیم یک سایت فوق العاده بر پایه فریلنسری هست که به شما این امکان رو میده تا با هر توانایی که دارید و البته میتوانید از طریق اینترنت به مشتریان خود ارائه دهید کسب درآمد کنید. جالب است بدانید شما میتوانید تنها با روزی 2 ساعت کار در منزل به درآمد ثابت 400 هزار تومان در ماه برسید!!! جالب تر از همه این است که این سایت هیچ محدودیت سنی ندارد و محیط بسیار خوبی برای نوجوانان است.
آمریکا با این همه غرور و ادعا حدود 50% از مردمش فریلنسر هستند درنتیجه ما نیز باید به این موضوع اهمیت بیشتری بدهیم.
من که خودم تا حالا 1.200.000 تومان از طریق همین سایت درآمد کسب کرده ام و پیشنهاد می کنم شما هم دست به کار شوید.
سایت کار می کنیم

 

 

روزمرگی...
ما را در سایت روزمرگی دنبال می کنید

برچسب : 2,میلیون,تومان,در,ماه,به,صورت,100%,تضمینی,(,کار,می,کنیم,فریلنسر,),درامد ماهانه 2 میلیون تومان,کسب درامد میلیونی, نویسنده : kavoosifar example11 بازدید : 189 تاريخ : سه شنبه 16 مرداد 1397 ساعت: 0:00

هک زرین پال | لو رفتن اطلاعات کاربران زرین پال ارائه دهنده درگاه های پرداخت واسط تکذیب شد

  • هک زرین پال | لو رفتن اطلاعات کاربران زرین پال ارائه دهنده درگاه های پرداخت واسط تکذیب شد

    هک زرین پال | آیا اطلاعات کاربران زرین پال ارائه دهنده درگاه
    های پرداخت لو رفته است ؟

    هک زرین پال | آیا اطلاعات کاربران زرین پال ارائه دهنده درگاه های پرداخت لو رفته است ؟

    ساعاتی پیش زرین پال ، یکی از بزرگترین وب سایت های ارائه دهنده
    درگاه های پرداخت که توسط برادران امیری مدیریت می شود هک شد.

    پس از هک این وبسایت ، صفحه اصلی آن به شکل زیر تغییر یافت

    و در این عکس مدعی شدند که اطلاعات کاربران نیز لو رفته است.

    و آن را میتوانند بفروشند.

    آیا هک اخیر زرین پال تاثیری بر اعتبار این ارائه دهنده درگاه های آنلاین پرداخت خواهد داشت ؟

    آیا اطلاعات کاربران زرین پال ارائه دهنده درگاه های پرداخت لو
    رفته است ؟

    پس از تماس با آقای علی امیری یکی از بنیان گذاران زرین پال و
    مطرح کردن این سوال ، ایشان ضمن تکذیب این ادعا

    اعلام داشتند سایت هک شده است ولی هکر دسترسی ای به سرور نداشته

    و در واقع با هک یکی از روتر ها توانسته است مشکلاتی را ایجاد
    کند.

    همچنین با انتشار پیامی در توئیتر نوشته شد :

    سایت زرین پال هک نشده درواقع وب سایت Arvan Cloud هک شد و DNS
    هاش رو Hijack کردن
    اطلاعاتی از سایت زرین پال لو نرفته است.

    فیلم صحبت های مدیر زرین پال در مورد هکر زرین پال و اتفاقاتی که
    در این هک افتاده است

    مصطفی امیری یکی دیگر از بنیان گذاران زرین پال نیز پس از انتشار
    خبر هک زرین پال با انتشار پیام ویدیویی ای
    ضمن تکذیب هر گونه لو رفتن اطلاعات ، علت این هک و دسترسی هایی که
    هکر به آن دست پیدا کرده است را توضیح داده است.

    در ادامه این پیام ویدیویی را مشاهده میکنید.

    آیا هک اخیر زرین پال تاثیری بر اعتبار این ارائه دهنده درگاه های
    آنلاین پرداخت خواهد داشت ؟

    هک وبسایت اصلی زرین پال دقیقا پس از پایان نمایشگاه الکامپ اتفاق
    افتاده است و برخی از وبمستران
    بر این عقیده اند بدلیل حضور قدرتمند این شرکت در الکامپ ، مشکلات
    اخیر توسط رقبایشان بوجود آمده است.

    اما این هک که در آن ادعای بزرگی مبنی بر دسترسی به اطلاعات مطرح
    شده است ، دقایقی بعد توسط مدیر زرین پال تکذیب شد
    و مشخص شد هکر هیچ دسترسی ای نتوانسته است به سرور ها داشته باشد
    و در واقع فقط توانسته است
    با ایجاد دستکاری هایی در یک روتر و به کمک باگ های روتر مذکور ،
    مشکلاتی را برای لحظاتی بوجود آورد.

    در صورت درست بودن ادعای زرین پال و مدیران این شرکت و عدم افشای
    این اطلاعات در سطح اینترنت طی روز های آتی
    مطمئنا اظهارات زرین پالی ها درست بوده و نه تنها این اتفاق خدشه
    ای به پیکره اعتبار آن وارد نکرده است ، بلکه دلیلی بر
    نفوذ ناپذیری این شرکت و امنیت بالای سرور های زرین پال میتواند
    باشد.

    همچنین در سبزپندار بخوانید :

    هک
    اینستاگرام اشکان خطیبی | هکر اینستاگرام اشکان خطیبی کیست ؟

    هک
    احسان علیخانی | پیج اینستاگرام احسان علیخانی هک شد

    هک
    سایت آذری جهرمی | ادعای هک سایت وزیر ارتباطات از شایعه تا
    واقعیت

    https://www.sabzpendar.com/zarinpal--2018/

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

روزمرگی...
ما را در سایت روزمرگی دنبال می کنید

برچسب : هک,زرین,پال,لو,رفتن,اطلاعات,کاربران,زرین,پال,ارائه,دهنده,درگاه,های,پرداخت,واسط,تکذیب,شد, نویسنده : kavoosifar example11 بازدید : 185 تاريخ : يکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت: 17:03

کاهش وزن عجیب مهران غفوریان (عکس)

  • کاهش وزن عجیب مهران غفوریان (عکس)

    به گزارش ایران ناز مهران غفوریان بازیگر سریال ها و فیلمهای طنز وزن زیادی کم کرده است ! آرزو خانم همسر مهران غفوریان از کاهش وزن  ۱۸ کیلویی وی خبر داد و عکسی را از این بازیگر در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است

    مهران غفوریان بازیگر ایرانی در سال ۵۳ متولد شده است او لیسانس رشته نقاشی دارد او از سال ۷۹ فعالیت خود را آغاز کرده است این بازیگر در سال ۸۰ با بازی در سریال زیر آسمان شهر توانست شناخته تر شود او در این سریال نقش بهروز خالی بند را داشت این بازیگر علاوه بر بازیگری یک فروشگاه آجیل و شیرینی دارد که در سال ۸۹ افتتاح کرده است او در سال ۹۳ ازدواج کرده است و در انتظار بدنیا آمدن فرزندش است .

    کاهش وزن عجیب مهران غفوریان (عکس)

    غفوریان و همسرش آرزو

    مهران غفوریان با گرفتن رژیم توانسته است وزن کم کند همسر این بازیگر عکسی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است و خبر از کاهش وزن ۱۸ کیلویی این بازیگر داده است در ادامه عکس کاهش وزن مهران غفوریان را مشاهده کنید.

    کاهش وزن عجیب مهران غفوریان (عکس)

    کاهش وزن مهران غفوریان

    همسر مهران غفوریان با انتشار عکس بالا، خبر از کاهش وزن ۱۸ کیلویی همسرش داد.

    کاهش وزن عجیب مهران غفوریان (عکس)

 

روزمرگی...
ما را در سایت روزمرگی دنبال می کنید

برچسب : کاهش,وزن,عجیب,مهران,غفوریان,(عکس), نویسنده : kavoosifar example11 بازدید : 182 تاريخ : يکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت: 2:35

همراه با جنیفر لوپز و بهترین فیلم های سینمایی جنیفر لوپز

  • همراه با جنیفر لوپز و بهترین فیلم های سینمایی جنیفر لوپز

    جنیفر لوپز خواننده، بازیگر و خیر لاتین تبار هالیوودی است، او در بین تمام بازیگران و خواننده هاي لاتین تبار گرانقیمت ترین است، او همچنین یکی از بزرگترین خیرین جهان است و هنوز هم در آستانه 50 سالگی اش در اوج است.  اما او شش سال پیش ازآن‌که اولین آهنگش را منتشر کند، به‌طور جدی وارد سینما شده بود؛ درواقع او اولین بازیگر زن لاتین‌تبار است که درآمدی بیش از یک‌میلیون دلار برای یک فیلم دریافت کرده است.

    جنیفر لین لوپز که اخیرا ۴۹ساله شده است با پدر و مادری پورتوریکویی در نیویورک به‌دنیا آمد ودر پنج‌سالگی به کلاس آواز و رقص رفت. در دوران تحصیل در ورزش موفق‌تر بود تا درس ودر سال آخر دبیرستان تصادفاً شنید که یک فیلم چندین بازیگر دختر نوجوان برای نقش‌هایي کوتاه میـــخواهد. لوپز در گفت و گو شرکت کرد و برای بازی در فیلم کم‌هزینه‌ي «دختر کوچک من» «۱۹۸۶» پذیرفته شد.

    همراه با جنیفر لوپز و بهترین فیلم های سینمایی جنیفر لوپز

    بعد از این تجربه بود که او فهمید که می خواهد یک «ستاره‌ي مشهور سینما» شود. پدر و مادرش ایده‌اش را احمقانه دانستند چون هیچ لاتین‌تباری نتوانسته بود به چنین نقطه‌اي برسد. این تفاوت دیدگاه جنیفر رابه‌تدریج از خانه دور کرد تا در آپارتمانی مستقل از خانواده‌اش در منهتن زندگی کند. کمی بعد توانست نقش‌هایي در موزیکال‌هاي محلی پیدا کند ودر گروه کر موزیکال‌ هاي طلایی برادوی استخدام شود ودر توری پنج‌ماهه در اروپا حضور داشته باشد.

    درسال ۱۹۹۱ در بین ۲هزار متقاضی توانست وارد یک برنامه‌ي تلویزیونی شود و برای ضبط برنامه راهی لس‌آنجلس شد و تا دو سال بعد که تصمیم گرفت تمام‌وقت شغل بازیگری را دنبال کند دراین برنامه باقی ماند. اولین بازی حرفه‌اي‌اش را دریک سریال نمایش خانگی با عنوان «گم‌شده در جنگل» «۱۹۹۳» انجام داد و کمی بعد با شبکه‌ي سی‌بی‌اس برای بازی در سریال «شانس‌هاي دوم» «۱۹۹۳-۱۹۹۴» قرارداد امضا کرد.

    لوپز اولین نقش مهم سینمایی ‌اش را درسال ۱۹۹۵ در فیلم «خانواده‌ي من» ایفا کرد؛ اگر چه نامش در تیتراژ نیامد، نامزد جایزه‌ي ایندیپندنت اسپیریت شد. او در همان سال در فیلم «قطار پول» درکنار وسلی اسنایپس و وودی هارلسون در نقش پلیس نیویورک بازی کرد. در ادامه بهترین فیلمهای سینمایی جنیفر لوپز را مرور می کنیم.

    جنیفر لوپز در فیلم قطار پول

    در فوریه‌ي سال ۱۹۹۷ با جک نیکلسون در نئونوار «خون و شراب» هم‌بازی شد. یک ماه بعد اولین نقش اصلی‌اش را در فیلم «سلنا» بازی کرد که نقش رابا طی مراحل دشوار گفت و گو به‌دست آورد. «سلنا» فیلمی بود که لوپز رابه موقعیت یک ستاره‌ي هالیوودی ارتقا داد. دست مزد او برای این فیلم یک‌میلیون دلار بود؛ رقمی که به او جایگاه گران‌قیمت‌ترین بازیگر لاتین‌تبار در تاریخ سینما بخشید.

    همراه با جنیفر لوپز و بهترین فیلم های سینمایی جنیفر لوپز

    لوپز اولین تک‌آهنگش رابا عنوان «If You Had My Love» درسال ۱۹۹۹ در شرایطی به بازار موسیقی عرضه کرد که به‌عنوان یک بازیگر سینما تثبیت شده بود. او باوجود موفقیت در عرصه‌ي موسیقی هرگز از سینما و تلویزیون جدا نشد و همواره به فعالیت بازیگری‌اش ادامه داد.

    جنیفر لوپز در فیلم خارج از دید

    همراه با جنیفر لوپز و بهترین فیلم های سینمایی جنیفر لوپز

    پیش از این فیلم «خارج از دید» «۱۹۹۸» ‌وی را در بین آثار برتر استیون سودربرگ مرور کرده بودیم. حالا چهار فیلم برتر دیگر وی را مرور میکنیم:

    پارکر «Parker» «۲۰۱۳»

    جنیفر لوپز دراین فیلم اکشن جنایی و عاشقانه با جیسون استاتهام هم‌بازی شد. او دراین فیلم در نقش «لزلی» بازی میکند که یک مشاور املاک افسرده و ناموفق است که شرایط مالی نابسامانی دارد تا اینکه سروکله‌ي یک دزد حرفه‌اي «استاتهام» به‌عنوان خریدار املاک پیدا می شود. اگر چه فیلم نقدهای متناقضی گرفت، بازی لوپز با نقدهای مثبتی مواجه شد.

    همراه با جنیفر لوپز و بهترین فیلم های سینمایی جنیفر لوپز

    منتقد روزنامه‌ي شیکاگو تریبیون نوشت که این فیلم این فرصت رابه لوپز داد تا چهره‌هایي دراماتیک، عاشقانه، بامزه، افسرده، سرخوش و خشن را دریک فیلم به‌نمایش بگذارد ودر تمام طول فیلم تماشاگر رابا خود همراه کند. فیلم که با بودجه‌ي ۳۵میلیون دلاری ساخته شده بود موفقیتی خفیف رابا فروشی بالغ‌بر ۴۶میلیون دلار ثبت کرد.

    دوربرگردان «U Tu» «۱۹۹۷»

    همراه با جنیفر لوپز و بهترین فیلم های سینمایی جنیفر لوپز

    دریک سال پرکار که با فیلم موفق «سلنا» آغاز شد و با «آناکوندا» ادامه پیدا کرد، جنیفر لوپز اینبار در جلوی دوربین الیور استون رفت تا با شان پن و بیلی باب تورنتون هم‌بازی شود. این درام جنایی و مهیج داستان مردی به‌نام «بابی کوپر» را روایت می کند که به مافیای خطرناک روس بدهکار است ودر میانه‌ي راه وگاس برای صاف کردن بدهی‌اش به‌خاطر خراب شدن ماشینش در شهری کوچک در آریزونا گرفتار می شود.

    سلول «The Cell» «۲۰۰۰»

    لوپز پس از یک فاصله‌ي دو ساله که تمرکزش را بر موسیقی گذاشته بود با این فیلم علمی‌تخیلی وحشتناک و مهیج به سینما بازگشت. این فیلم اولین تجربه‌ي سینمایی تارسم سینگ هندی‌تبار بود که در دهه‌ي ۱۹۹۰ چند آهنگ‌ویدئو ساخته بود. جنیفر لوپز دراین فیلم در نقش یک مددکار اجتماعی بازی میکند که با تشویق یک مأمور اف‌بی‌آی می‌پذیرد با استفاده از یک فناوری تجربی جدید وارد ذهن یک قاتل زنجیره‌اي که به کما رفته شود.

    همراه با جنیفر لوپز و بهترین فیلم های سینمایی جنیفر لوپز

    و دریابد که او آخرین قربانی‌اش را کجا مخفی کرده است. منتقدان عده اي از جنبه‌هاي فنی فیلم را ستودند، اما نقدهایی به شباهت‌هاي داستانی با «سکوت بره‌ها»، سبک گرایی و عکسهای مازوخیستی فیلم وارد دانستند. بااین‌حال فیلم که با بودجه‌ي ۳۳میلیون دلاری ساخته شده بود، ۱۰۴میلیون دلار فروخت و فیلم در رشته‌ي چهره‌پردازی نامزد اسکار شد. لوپز هم نامزد جایزه‌ي ساترن شد، اما جایزه رابه تیا لئونی بازیگر فیلم فانتزی «مرد خانواده» باخت.

    سلنا «Selena» «۱۹۹۷»

    همراه با جنیفر لوپز و بهترین فیلم های سینمایی جنیفر لوپز

    بعد از اینکه جنیفر لوپز دراین درام زندگی‌نامه‌اي در نقش عنوان بازی کرد و زندگی سلنا کینتانیا پرز خواننده‌ي مکزیکی‌تبار رابه‌ تصویر کشید، بیش از همیشه مصمم شد تا سراغ خوانندگی برود، اگر چه داستان سلنا پایانی تراژیک داشت. فیلم با بودجه‌ اي ۲۰میلیون دلاری ساخته شد و بیش از ۳۵میلیون دلار فروش کرد. جنیفر لوپز برای این فیلم مهم ترین نامزدی سینمایی‌ اش را در گلدن‌گلوب به‌دست آورد که آن رابه هلن هانت بازیگر فیلم «بهتر از این نمی‌شه» واگذار کرد.

    و در ادامه: سلبریتی های میلیاردری که زمانی بی خانمان بودند

    ما همیشه سلبریتی هاي محبوب مان را خندان و خیره کننده به خاطر می آوریم و تصور می کنیم انها زندگی اي فوق العاده با شغلی هیجان انگیز و بی دردسر دارند، تنها کار مورد علاقه شان را انجام میدهند و پول خیلی زیادی در می آورند. اما تعداد زیادی از چهره هاي مشهور این ضرب المثل مشهور که نابرده رنج گنج میسر نمی‌شود رابا تمام وجودشان تجربه کرده اند. چهره هاي مشهور که روزگاری بی خانمان بودند و تا رسیدن به آرزوهایشان دوران سختی را سپری کردند.

    جیم کری

    وقتی پدر جیم کری بیکار شد و خانواده ي او خانه شان را از دست دادند، انها وادار شدند زندگی خودرا درون یک خودرو ون، در نقاط مختلف کانادا ادامه دهند. وقتی جیم ۱۶ ساله شد، تصمیم گرفت مدرسه را رها کند و با انجام کارهای کوچک و اجرای استندآپ به خانواده ي خود کمک مالی کند.

    همراه با جنیفر لوپز و بهترین فیلم های سینمایی جنیفر لوپز

    کری معتقد است که احتمالا در همین دوره هاي دشوار زندگی اش بود که حس شوخ طبعی او رشد پیدا کرد. جیم کری علیرغم همه ی ي سختی ها و ناملایمات هرگز دست از تلاش نکشید و توانست موفقیت هاي زیادی کسب کند.

    هالی بری

    همراه با جنیفر لوپز و بهترین فیلم های سینمایی جنیفر لوپز

    هالی در اوایل دهه ي ۲۰ زندگی اش به دنبال کار در حرفه ي بازیگری به شیکاگو نقل مکان کرد. طولی نکشید که بی پول شد و مادرش از کمک به او سرباز زد. هالی که نه پولی در بساط داشت و نه سقفی بالای سر، از پناهگاه بی خانمان ها سر در آورد. بری اذعان می کند که در آن دوره سختیهای زیادی کشید اما یاد گرفت که چطور از خودش مراقبت کند و سرنوشتش را در دست بگیرد.

    جنیفر لوپز

    همراه با جنیفر لوپز و بهترین فیلم های سینمایی جنیفر لوپز

    جنیفر تنها ۱۸ سال داشت که به خاطر اختلاف با مادرش وادار شد شبها روی کاناپه اي دریک استودیوی رقص بخوابد. اختلاف جنیفر و مادرش بر سر علاقه ي او بکار رقصندگی بود. چند ماه بعد، جنیفر موفق شد در اروپا شغل مورد علاقه اش را شروع کند. جنیفر توانست دریک رقابت بین المللی فرصت رقصندگی دریک سریال تلویزیونی محبوب رابه دست آورد و بعد از بازگشت از اروپا به شهر لس آنجلس نقل مکان کرد. جالب آنکه همه ی ي این اتفاقات در طول یکسال رخ داد.

    هری هودینی

    هری هودینی که وی را بزرگترین شعبده باز تاریخ میدانند در سن ۸ سالگی گدایی می‌کرد، روزنامه می فروخت و کفش واکس می زد. هودینی گاهی بعد از گدایی در خیابانها وقتی به خانه بر می گشت، سکه هایش را در بین موهایش پنهان می‌کرد و از مادرش میخواست وی را تکان دهد. هری به مادرش می‌گفت: «تکانم بده! من جادویی ام!»

    همراه با جنیفر لوپز و بهترین فیلم های سینمایی جنیفر لوپز

    وقتی هری ۱۲ ساله شد، از خانه فرار کرد و به مدت یکسال به تنهایی زندگی کرد اما کسی نمی‌داند دراین مدت به او چه گذشت. بعد از بازگشت به خانه، مشغول بکار شد و کار بعنوان نامه بر، دستیار عکاس و برشگر پارچه ي کروات را تجربه کرد. هودینی ۱۷ ساله بود که کار شعبده بازی را شروع کرد.

    چارلی چاپلین

    شاید بتوان گفت چارلی چاپلین شناخته شده ترین بازیگر دنیا است. با این حال بسیاری نمی‌دانند که وقتی چاپلین ۱۰ ساله بود پدرش بر اثر اعتیاد به الکل از دنیا رفت و از مادر او بدلیل بیماری روانی در بیمارستان نگه داری می شد.

    همراه با جنیفر لوپز و بهترین فیلم های سینمایی جنیفر لوپز

    چاپلین در ۱۴ سالگی کاملا فقیر و تنها شده بود. او در خیابان میخوابید و به دنبال غذا می گشت. تنها کاری که از او بر می آمد این بودکه به دنیای کمدی پناه ببرد و خودش را پشت اشک هاي یک دلقک پنهان کند. او تا جایی به تلاش ادامه داد که به معروفترین و محبوب ترین کمدین دنیا تبدیل شد.

    استیو هاروی

    برنامه هاي تلویزیونی استیو هاروی، مجری مشهور امریکایی، طرفداران بسیار زیادی دارد اما او راه سختی را تا رسیدن به این شهرت طی کرده است. او کار خود بعنوان کمدین را در اواخر دهه ي ۸۰ میلادی شروع کرد اما جدایی از همسر و تأمین پول ماهیانه ي دو فرزندش، کار وی را به زندگی در ماشینش کشاند.

    همراه با جنیفر لوپز و بهترین فیلم های سینمایی جنیفر لوپز

    هاروی به مدت ۳ سال در ماشینش زندگی می‌کرد و از دستشویی هاي هتل ها و پمپ بنزین ها و حمام هاي استخرهای عمومی استفاده می‌کرد تا آنکه در نهایت برای مجری گری دریک برنامه ي تلویزیونی مشهور دعوت شد. حالا ارزش خالص ثروت او ۱۴۰ میلیون دلار است.

    هیلاری سوانک

    هیلاری سوانک در حقیقت دریک تریلر پارک بزرگ شد «منطقه اي که به خانه هاي متحرک و کاروان هاي مسافرتی اختصاص داده می شد». او و مادرش در خودرو و خانه اي خالی زندگی میکردند. بعضی از آشنایان شان که می‌خواستند خانه اي را بفروشند به هیلاری و مادرش اجازه می دادند شبها در خانه ي خالی بمانند اما صبح ها باید آنجا را ترک می‌کردند تا مشتری هاي خانه بتوانند آنجا را ببینند.

    همراه با جنیفر لوپز و بهترین فیلم های سینمایی جنیفر لوپز

    هیلاری سوانک دو جایزه ي اسکار در کارنامه ي حرفه اي خود دارد «که هر دوی انها را قبل از ۳۰ سالگی دریافت کرده» و حالا ارزش خالص ثروت او ۴۰ میلیون دلار تخمین زده می شود. با این وجود، هیلاری هرروز از مترو استفاده میکرد.

    دنیل کرگ

    همراه با جنیفر لوپز و بهترین فیلم های سینمایی جنیفر لوپز

    دنیل کرگ، بازیگر نقش محبوب جیمز باند، از ابتدا ثروتمند و مشهور نبوده است. او زمانی یک پیشخدمت معمولی بود که گهگاه روی نیمکت پارک میخوابید. کرگ با سختکوشی، عزم راسخ و وقف زندگی اش برای حرفه ي بازیگری توانست به ثروت و شهرت دست پیدا کند ودر نهایت به آرزوهایش رسید.

    الا فیتزجرالد

    فیتزجرالد ۱۵ ساله بود که مادرش از دنیا رفت و مورد سوء استفاده ي جنسی ناپدری اش قرار گرفت. الا از خانه فرار کرد و درگیر کار با مافیا شد. طولی نکشید که پلیس وی را دستگیر کرد و به مدرسه ي بازپروری زنان فرستاد. اما الا دوباره فرار کرد و مدتی بی خانمان بود.

    همراه با جنیفر لوپز و بهترین فیلم های سینمایی جنیفر لوپز

    درسال ۱۹۸۱، الا آهنگی برای رونالد ریگان، رئیس جمهور وقت امریکا خواند. او ۱۳ جایزه ي گرمی و چندین مدال افتخار از ریگان و جورج اچ. دبلیو. بوش، رئیس جمهورهای امریکا دریافت کرد. در واقع او اولین زنی بود که موفق به دریافت جایزه ي گرمی شد. الا یکی از مشهور ترین و محبوب ترین خوانندگان جز تاریخ است تا جاییکه از او بعنوان ملکه ي جز یاد می‌کنند. فیتزجرالد موفق شد بر مشکلات بزرگش، از مرگ عزیزان و سوء استفاده ي جنسی گرفته تا کار با مافیا و بی خانمانی، پیروز شود.

    کریس پرت

    کریس پرت، بازیگر مشهور امریکایی در ۱۷ سالگی مدرسه را رها کرد و بکار فروش کوپن مشغول شد. دو سال بعد، به پیشنهاد یکی از دوستانش به هاوایی رفت و این آغاز بی خانمانی او بود. پرت در آنجا درون یک اتومبیل ون یا چادری در ساحل میخوابید.

    همراه با جنیفر لوپز و بهترین فیلم های سینمایی جنیفر لوپز

    روزهای پرت با مصرف مواد مخدر و الکل و انجام کارهای مختصری برای تأمین هزینه ي بنزین، غذا و وسایل ماهیگیری سپری می شد. کریس پیشخدمت یک رستوران غذا هاي دریایی بود که مورد توجه یک بازیگر قرار گرفت و او از پرت برای حضور در اولین تجربه ي کارگردانی اش دعوت کرد. به این ترتیب کریس توانست به هالیوود راه یابد.

 

روزمرگی...
ما را در سایت روزمرگی دنبال می کنید

برچسب : همراه,با,جنیفر,لوپز,و,بهترین,فیلم,های,سینمایی,جنیفر,لوپز, نویسنده : kavoosifar example11 بازدید : 190 تاريخ : شنبه 13 مرداد 1397 ساعت: 20:22

پروپوزال ارزیابی مالی شرکت ها و ارائه الگوی مطلوب برای آنها

  • پروپوزال ارزیابی مالی شرکت ها و ارائه الگوی مطلوب برای آنها

    دانلود پروپوزال پایان‌نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت

    (مطالعه موردی:شرکت های بیمه فعال در بورس اوراق بهادار)

    هدف از این پژوهشارزیابی مالی شرکت ها و ارائه الگوی مطلوب برای آنها (مطالعه موردی:شرکت های بیمه فعال در بورس اوراق بهادار) بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد.

    چکیده 

    فعالان بازار سرمایه و ذینفعان شرکت های عرضه کننده سهام به ابزاری نیاز دارند تا بتوانند از طریق آن شرکت های مشابه را مقایسه نمایند و بر این اساس و با در نظر گرفتن هدف از سرمایه گذاری سهام مورد نظر را انتخاب نمایند. بنابراین طراحی مدل ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شرکت های بیمه به عنوان یکی از صنایع فعال در بورس اوراق بهادار تهران هدف اصلی این تحقیق بوده است.

    در این پژوهش جهت ارائه مدل ارزیابی مالی شرکت های بیمه حاضر در بورس با استفاده از روش دلفی و مدل AHP گروهی و با نظر سنجی از پانزده خبره مالی و نظارتی صنعت بیمه عوامل اصلی و زیر فاکتور های مدل شناسایی و اولویت بندی گردیده است. سپس با استفاده از مدل بدست آمده و اطلاعات شرکت های بیمه حاضر در بورس که از طریق اسناد و مدارک معتبر و رسمی جمع آوری گردیده، این شرکت ها رتبه بندی گردیده اند. در نتیجه تحقیق عوامل اصلی مدل به ترتیب اولویت شامل عوامل مبتنی بر فعالیت بیمه گری با وزن 706/0 ، عوامل مبتنی بر بازار بورس با وزن 164/0 و عوامل مبتنی بر حسابداری با وزن 130/0 می باشند که در هر دسته زیر فاکتورهایی جهت محاسبه نمره کل شرکت شناسایی گردیده است. در نهایت پنج شرکت حاضر در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از مدل حاضر و با محاسبه شاخص های مالی، بیمه ای و بازار سرمایه رتبه بندی گردیده اند. 

    واژگان کلیدی:

    رتبه بندی

    ارزیابی عملکرد

    شرکت بیمه

    تحلیل سلسله مراتبی

     مقدمه

    در دنیای رقابتی امروز تنها سازمان‌ها و شرکت‌هایی می‌توانند به رقابت و ایجاد سودآوری بپردازند که توجه ویژه‌ای به برنامه ریزی و ارزیابی عملکرد خود نسبت به رقبا داشته باشند. از آنجایی که بقای سازمان ها جز از طریق استفاده بهینه از منابع و امکانات میسر نیست، بارزترین مشخصه هر سازمان پویا و بالنده ارزیابی و نقد موثر فعالیت ها و اقدامات انجام شده در گذر زمان است، چه آنکه تنها در سایه چنین رویکردی است که تصمیم گیری مبتنی بر اطلاعات، و حرکت از روزمره گی و برنامه روزی به برنامه ریزی نظام دار میسر می گردد. این امر در سازمان هایی نظیر بیمه ها بسیار ملموس‌تر است زیرا فروش خدمات به مراتب مشکل‌تر از فروش کالاهای ساخته شده است. واضح‌ترین دلیل این امر، قابل‌رؤیت بودن کالاهاست درحالی‌که خرید خدمت به طور کلی دارای ماهیت دیگری است.

    برخی از محققین معتقدند که یک ابزار ارزیابی عملکرد مناسب باید قادر باشد تا دامنه ی وسیعی از معیار های عملکرد را شامل شود، برخی دیگر نیز به این نکته اشاره می کنند که ابزارهای ارزیابی عملکرد باید امکان انجام ارزیابی های مقایسه ای را برای سازمان ها فراهم نماید. بنابراین واضح است که سهامداران، مدیران، سرمایه گذاران و سایر ذینفعان در این وضعیت به مدل و ابزاری نیاز دارند تا بتوانند از طریق آن موقعیت شرکت را نسبت به رقبا و محیط تشخیص داده و تمهیدات لازم را بیندیشند.

    دراین تحقیق شاخص ها و زیر شاخص های اندازه‌گیری عملكرد مالی در شرکت های بیمه فعال در بورس اوراق بهادار تهران، اهمیت و وزن هر یک از شاخص ها و زیر شاخص ها با استفاده از روش های تصمیم گیری در مدیرت تعیین می گردد و در نهایت به رتبه بندی شرکت های بیمه فعال در بورس پرداخته می شود. 

     بیان مسئله

    در فضای رقابتی حاضر که از ویژگی های مهم آن محدودیت منابع است، مدیریت و ارزیابی عملکرد،  نقش به سزایی در موفقیت سازمان دارد (آمدو و دیگران ، 2012). واضح است که مدیران در این وضعیت به ابزاری نیاز دارند تا بتوانند از طریق آن موقعیت خود را نسبت به رقبا و محیط تشخیص داده و تمهیدات لازم را در جهت رسیدن به اهداف بعدی فراهم نمایند.

    تجربه جهانی حاکی از آن است که صنعت بیمه به مثابه جزیی از صنعت مالی،باید رابطه‌ متقابل صحیحی با مجموعه بازار سرمایه داشته باشد.این رابطه،در عصر جهانی شدن،به‌ دو شکل تبلور می‌یابد: از یک سو،توسعه کسب‌وکار بیمه به بازار سرمایه مستحکم نیازمند است؛و از دیگرسو،رشد بازار سرمایه خود مبتنی بر مشارکت فعال وجوه بیمه در این بازار است ( عبده تبریزی، 1380) .

    یکی از راهكارهای گسترش ارتباط صنعت بیمه با بازارهای مالی، خصوصی سازی و واگذاری شركت های بیمه از طریق بازار بورس از بخش دولتی به بخش خصوصی است. به روشهای مختلفی می توان شركت های دولتی بیمه را به بخش های غیر دولتی واگذار كرد. سه روش فروش دارایی های، عرضه سهام به عموم و صدور و توزیع كوپن، مرسوم ترین روشهای خصوصی سازی هستند. در روش عرضه ی سهام به عموم، سهام در بازارهای مالی ( بورس اوراق بهادار) به صورت آزاد و بدون قید و شرط به بخش خصوصی عرضه می شود. این روش به دلیل هزینه كم و رعایت مكانیزم بازار، مطلوب بسیاری از كشورها بوده است(مهدوی، سیفلو، 1389). در حال حاضر برخی از شرکت های بیمه از جمله دانا، آسیا، ملت و ... در بورس اوراق بهادار تهران هستند. باتوجه به اینکه شرکت های بیمه به خریداری ریسک مبادرت می ورزند، در صورت های مالی این شرکت ها موارد ویژه ای از قبیل ذخایر فنی وجود دارد. عدم نظارت صحیح و آکچوئری مناسب می تواند شرکت را در بلند مدت با مشکل مواجه سازد و این موضوع در صورت های مالی منعکس نمی شود.

    فهرست مطالب

    چکیده 1

    فصل اول: کلیات تحقیق

    ۱-1- مقدمه 3

    ۱-2-بیان مساله 3

    ۱-3- اهداف تحقیق 5

    ۱-4- اهمیت موضوع تحقیق 5

    ۱-5- سوالات تحقیق 6

    ۱-6- جامعه و نمونه آماری 6

    ۱-7- روش انتخاب نمونه آماری 6

    ۱-8- تعاریف عملیاتی متغیرها و واژه‌های کلیدی 7

    ۱-9- طرح پژوهش و روش های تجزیه و تحلیل داده ها 8

    ۱-10- قلمرو تحقیق 8

    ۱-10-۱- قلمرو موضوعی تحقیق 8

    ۱-10-۲- قلمرو مکانی تحقیق 8

    ۱-10-۳- قلمرو زمانی تحقیق 8

    3-2- نوع شناسی پژوهش 42

    3-3- انتخاب خبره 43

    3-4- ابزار جمع آوری اطلاعات 43

    3-5- روایی و پایایی پرسشنامه 45

    3-6- معرفی مدل و مراحل تحقیق 46

    3-7- روش گردآوری داده ها 47

    3-8- روش تجزیه و تحلیل داده ها 48

    3-9- معرفی نرم افزار 50

    منابع و ماخذ

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

روزمرگی...
ما را در سایت روزمرگی دنبال می کنید

برچسب : پروپوزال,ارزیابی,مالی,شرکت,ها,و,ارائه,الگوی,مطلوب,برای,آنها, نویسنده : kavoosifar example11 بازدید : 197 تاريخ : پنجشنبه 11 مرداد 1397 ساعت: 14:22

سرور مجازی چیست؟ سرور مجازی یا وی پی اس اصطلاحی هست که بین هاستینگها رواج دارد سرور مجازی از تقسیم سرور اختصاصی با استفاده از مجازی سازهای مانند وی ام ویر یا کی وی ام و دیگر مجازی ساز ها به وجود میاد در این بیان شرکتهای زیاد هستند که ارائه سرور مجازی پرداختند که ما به یکی از برترین آنها در اینجا خواهیم پرداخت :شرکت سروای تی این شرکت یکی از ارائه دهنده های خوب سرور مجازی مباشد که در ان میتوانید این خدمات را مشاهده کنید

سرور مجازی ابری

سرور مجازی آلمان KVM

سرور مجازی آلمان حرفه ای

سرور نیمه اختصاصی (VDS)آلمان

این محصولاتی که در بالا معرفی شد تعداد بسیار کمی از سرویس های این شرکت میباشد که شما میتوانید از آن استفاده کنید نظرات کاربرانی که از سرویسهای این شرکت استفاده کردن مثبت بوده و نارضایتی بین انها مشاهده نمیشود



آپلود عکس 


 

 

روزمرگی...
ما را در سایت روزمرگی دنبال می کنید

برچسب : سرور,مجازی,چیست, نویسنده : kavoosifar example11 بازدید : 150 تاريخ : سه شنبه 9 مرداد 1397 ساعت: 19:14

برای سفارش محصولات به ادرسهای زیر با ما تماس بگیرید یا بر روی عکس کلیک کنید

076-3527-0546تلفن تماس:   

[email protected]ایمیل  :

سایت  :  www.yasbeauty.ir

کانال تلگرام :  t.me/Yasbeauty_ir

 

 

روزمرگی...
ما را در سایت روزمرگی دنبال می کنید

برچسب : لوازم,ارایشی,بصورت,عمده,با,کیفیت,لوازم ارایشی با کیفیت و ارزان,لوازم ارایشی با کیفیت و ارزان و عمده, نویسنده : kavoosifar example11 بازدید : 233 تاريخ : دوشنبه 8 مرداد 1397 ساعت: 20:00

سرور مجازی چیست؟ سرور مجازی یا وی پی اس اصطلاحی هست که بین هاستینگها رواج دارد سرور مجازی از تقسیم سرور اختصاصی با استفاده از مجازی سازهای مانند وی ام ویر یا کی وی ام و دیگر مجازی ساز ها به وجود میاد در این بیان شرکتهای زیاد هستند که ارائه سرور مجازی پرداختند که ما به یکی از برترین آنها در اینجا خواهیم پرداخت :شرکت سروای تی این شرکت یکی از ارائه دهنده های خوب سرور مجازی مباشد که در ان میتوانید این خدمات را مشاهده کنید

سرور مجازی ابری

سرور مجازی آلمان KVM

سرور مجازی آلمان حرفه ای

سرور نیمه اختصاصی (VDS)آلمان

این محصولاتی که در بالا معرفی شد تعداد بسیار کمی از سرویس های این شرکت میباشد که شما میتوانید از آن استفاده کنید نظرات کاربرانی که از سرویسهای این شرکت استفاده کردن مثبت بوده و نارضایتی بین انها مشاهده نمیشود


آپلود عکس 


 

 

روزمرگی...
ما را در سایت روزمرگی دنبال می کنید

برچسب : سرور,مجازی,با,کیفیت,سرور مجازی المان, نویسنده : kavoosifar example11 بازدید : 189 تاريخ : جمعه 5 مرداد 1397 ساعت: 18:00

در طراحی سایت امروزه بحث بک لینک به دنبال سئو از مهمترین دغدغه ها در دنیای اینترنت به حساب می آید. همچنین روش مناسبی برای بازاریابی اینترنتی در مبحث تجارت الکترونیک می باشد. در این مقاله می خواهیم بگوییم بک لینک چیست و در بهینه سازی سایت چقدر مهم است . در ابتدا به تعریف بک لینک می پردازیم بک لینک به پیوندهای گفته میشود که از سایتهای دیگر به سایت شما داده میشود ، زمانی که از سایت خود به سایت دیگر پیوند میدهید، سایت مقابل از سایت شما بک لینک دریافت کرده است.

بک-لینک-چیست-و-در-بهینه-سازی-سایت-چقدر-مهم-است

گوگل به بک لینک ها بر اساس میزان محبوبیت و تعداد اهمیت می دهد هر گونه لینک به صفحات شما در سایت‌ها و صفحات دیگر که توسط موتور‌های جستجو پیدا شود بک لینک است. سایت هایی که بک لینک طبیعی ،زیاد دارند و همچنین محتوای جدید و منظم قرار می دهند رتبه خوبی دارند.

توجه داشته باشید که بک لینک را نمی توان از سایتهای با پیج رنک بالا خرید زیرا گوگل و سایر موتورهای جستجو قدرتمند به راحتی سایتهایی که جهت کسب رتبه بهتر در جستجو اقدام به خرید لینک میکنند را شناسایی نموده و از رتبه آنها میکاهد. البته شایان ذکر است اگر مایلید در یک سایت تبلیغات متنی بدهید، با Nofollow سازی لینک میتوانید دیگر نگران بوجود آمدن مشکلی برای سایت خود نباشید.

 

روزمرگی...
ما را در سایت روزمرگی دنبال می کنید

برچسب : بک,لینک,چیست,و,در,بهینه,سازی,سایت,چقدر,مهم,است؟,بک لینک رایگان,بک لینک ارزان ,بک لینک واقعی ,بک لینک با کیفیت, نویسنده : kavoosifar example11 بازدید : 202 تاريخ : پنجشنبه 4 مرداد 1397 ساعت: 19:48

کترینگ شرکتی به اشپزخانه های صنعتی گفته می شود که در آن غذا با حجم بالا و تعداد زیاد برای افراد شرکت های طرف معامله، تهیه غذای پرسنل صورت می گیرد. شرکت ها برای تامین غذای مورد نیاز روزانه ی پرسنل خود از طریق تحقیقات بازار و تحقیقات پزشکی و نوع کار و شرکت کارفرما برنامه ی تهیه غذای سازمانی را ایجاد و تصویب کرده و از طرق مختلف با آشپزخانه های اصطلاحا صنعتی که در این حوزه و در دسترسی شرکت کارفرما می باشند، قرار داد می بندند. در اینگونه قرارداد هاابتدا آشپزخانه صنعتی مورد نظر کیفیت غذا ها و لحاظ کردن مسائل بهداشتی را به اثبات رسانده و طبق موارد عرفی و غذاهای قانونی و حلال و معمول در جامعه منوی غذای پرسنلی خود را به شرکت کارفرما ارائه کرده و کارفرما بر اساس اولویت ها، نظرات کارشناسان بهداشت و بررسی استانداردها و سیاستها و سطح کاری خود لیست غذای شرکتی مورد نظر خود را از بین منوی غذای پرسنلی که آشپزخانه ارائه می کند انتخاب می نماید. در این هنگام ممکن است منوی غذای شرکتی که شرکت کارفرما از آشپزخانه ی صنعتی درخواست می کند، به صورت هفتگی تغییر کند که بر اساس این تغییر و درخواست های کارفرما و ظرفیت آشپزخانه منوی غذای هفتگی از طرف آشپزخانه به کارفرما ارائه می شود و کارفرما بر اساس سیاستها و بودجه ی خود منوی شرکتی را مورد بررسی و تحقیق قرار داده و نهایتن تصویب می کند. برای تصویب منوی شرکتی که شرکت کارفرما از آشپزخانه صنعتی درخواست می کند بایستی مسئولین ذیربط در کارفرما و آشپزخانه بر روی مواردی مانند قیمت و قیمت منوی شرکتی که مبنای تسویه حساب بین دو شرکت خواهد بود مذاکره کرده و به یک قیمت مشخص استاندارد برای غذای هفتگی پرسنل منطقی و معقول به نظر یرسد و کیفیت های مورد نیاز را نیز داشته باشد، برسند. این قیمت بین کارفرما و کترینگ شرکتی تصویب شده و مبنای پرداخت ها در قبل غذای تامین شده از سوی کترینگ شرکتی برای شرکت کارفرما قرار می گیرد. در کل تهیه غذای شرکتی کاری بسیار حساس بوده و از لحاظ میزان تاثیر بر مواردی حیاتی در سازمان مانند سلامتی و بهره وری نیروی پرسنلی شرکت بسیار تاثیرگذار و حایز اهمیت می باشد ضمن اینکه در برخی مناطق مانند مناطق ویژه دستورالعمل های بسیار سخت گیرانه ای تصویب گردیده و به مورد اجرا گذارده می شود که در اینگونه موارد هرگونه تخطی کترینگ شرکتی از استاندارد های بهداشتی می تواند تبعات وسیعی را برای آن بهمراه آورد. خاطر نشان می گردد که تهیه غذای پرسنل بسیار مهم بوده و بخشی از حقوق اساسی پرسنل شرکت بعنوان مستخدمین شرکت تامین کننده ی غذا را تشکیل می دهد. لذا برای انتخاب بهترین کترینگ شرکتی مناسب و نتیجتا تهیه غذای پرسنل به صورت مناسب می بایستی با توجه به افزایش حجم آشپزخانه ها در بازار تهیه غذای شرکتی کمال توجه را بکار برد.

 

روزمرگی...
ما را در سایت روزمرگی دنبال می کنید

برچسب : غذای,شرکتی,غذای شرکتی ,غذای مامانپز, نویسنده : kavoosifar example11 بازدید : 158 تاريخ : سه شنبه 2 مرداد 1397 ساعت: 19:47

لینک دوستان

خبرنامه